If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
И аз съм висял по 40-50 минутни задръствания на 37-38 градусова жега, но стрелката не се е качвала на повече от 2-3 милиметра над 90* С нов термостат съм, ако това има значение
и аз съм с нов термостат и в жегите,градско/без клима/ стой над 90- около 100/ да не издребняваме с тия 98 С/.
когато работи климатика/климатроника перката е включена постоянно и е нормално да държи по-ниска темп. - т.е. нормалната ~95 С
Аз съм с радиатор от Лада Самара, който е по-малък от стандартния. При шофиране без задръстване стрелката ми седи една идея под 90. В мега задръстване 30-40 мин. за 2-3 км стрелката заковава 90 и не мърда на горе. Имам само една степен на перката (това зеленото на нея е мъртво и не играе ). Нямам клима, но ми се виждат в повечко градусите около и над 100. Сменявал съм водна помпа, термостат и радиатор и затова мога да твърдя, че охладителната ми система е 100% чиста и изправна. Колегите със съмнения за наднормени температури могат да потърсят евентуално решение в предишното изречение + грешни показания на температурен датчик и уред разбира се.
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Колеги, коя е ниската и коя високата степен на перката? Значи на мойта кагато е само на климатроник върти на по-високи обороти, когато го изключа и почне да си включва и изключва там на 90-95градуса оборотите й са по слаби. Това ли е нормалният режим или някой разбирач е разменил първа и втора степен т.е. по-ниски и по-високи обороти и въобще възможно ли е да се разменят и от къде се оправя това нещо ако е омотано?
и аз съм с нов термостат и в жегите,градско/без клима/ стой над 90- около 100/ да не издребняваме с тия 98 С/.
когато работи климатика/климатроника перката е включена постоянно и е нормално да държи по-ниска темп. - т.е. нормалната ~95 С
Коелга при мен ефекта от климатроника е обратен - без него заковава на 90 и няма много отклонения без значение от външната температура и задръстванията (перката си я корегира), но включа ли климатроника температурата рязко ми се покачва както пишат колегите - отива към 110 градуса (последната чертичка преди червената) идея на какво се дължи?
и аз съм с нов термостат и в жегите,градско/без клима/ стой над 90- около 100/ да не издребняваме с тия 98 С/.
когато работи климатика/климатроника перката е включена постоянно и е нормално да държи по-ниска темп. - т.е. нормалната ~95 С
Коелга при мен ефекта от климатроника е обратен - без него заковава на 90 и няма много отклонения без значение от външната температура и задръстванията (перката си я корегира), но включа ли климатроника температурата рязко ми се покачва както пишат колегите - отива към 110 градуса (последната чертичка преди червената) идея на какво се дължи?
За всеки случай провери дали ти работят 2 те степени на вентилатора когато си с включен климат. Ниската степен включва след около 5 сек след запшалване , а втората след 10-15 сек.
Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S. Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Колеги, и аз като че ли имам проблем с охлаждането.а той е следния:когато се движа градско /с климатроник/в задръствания стрелката е малко над 90 градуса и не мърда оттам.Градусите се вдигат когато карам по магистралата примерно 130-140 стрелката ми отива на малко под чертичката която е между 90 и 130градуса, както на снимката.Водния радиатор е нов но по малък.Ако някой може да даде съвет .
Благодаря.
Колеги, и аз като че ли имам проблем с охлаждането.а той е следния:когато се движа градско /с климатроник/в задръствания стрелката е малко над 90 градуса и не мърда оттам.Градусите се вдигат когато карам по магистралата примерно 130-140 стрелката ми отива на малко под чертичката която е между 90 и 130градуса, както на снимката.Водния радиатор е нов но по малък.Ако някой може да даде съвет .
Благодаря.
Има няколко варианта:
1. Не ти показва вярно стрелката(дефектен или развален датчик).
2. Термостат.
3. Релето със степените на вентилатора не работи(но на магистрала нещо не ми се връзва да грейне толкова).
4. Радиаторът, който е по-малък естествено не върши необходимият топлообмен, но е в комбинация с проблемно реле или термостат.
Може да има още, но все пак съм лаик, виж дали някоя букса не е откачена при смяната на радиатора.
Успех !
И аз напоследък имам проблем с градусите,обаче се справям в големите жеги,чрез едно копченце,директно свързано с перката(точно до това за халогените е и си е направено все едно така излиза от завода).Ако не беше това копче щях да изкривя главата това лято 100%...та това не решава проблема,но е една идея,с която може да си спестите доста главоболия,докато намерите време и средства,с които да си решите истинския такъв...А и при екстремни ситуации доста помага(като планински преход)...
С работещ климатроник,една идея под 90,като перката върти постоянно на една и съща степен (1) и в моменти на задръствания или светофар пуска и още една по-силна степен (2).Сутрин преди да стане топло,карам на econ и тогава температурата заковава на 90 независимо от режима на каране.Това което на мен ми е известно е че питата за фреона трябва да има постоянен поток на въздух,ако той се наруши или перката неможе да го охлади - ефекта е слабо духащ климатик.Преди дни се върнах от морето като на вън беше адска жега,по магистралата не съм карал под 120,направи ми впечатление че температурата на охлаждащата течност е точно 90,а на маслото точно 100.(и двете застават вертикално)Термоста ми е нов,а когато го сменях налях добавка за прочистване на системата.Чистил съм и трите пити с препарат за радиатори.Карам с Paraflu 70 / 30 %.
Температура над 100 градуса(антифриз/масло) е достатъчен признак за проблем.Все пак не са въздухари
Здравейте на всички.Миналото лято имах същия проблем.След смяна на датчика на радиатора,проблемът си остана.Смених и термостата като сложих такъв който отваря на 65 градуса.Пак същото.Вързах буксата само на висока степен, Шумен –Варна колата пак държа 100 - 115 градуса.В крайна сметка смених радиатора, с този който дават по каталог и всичко се оправи.Можете да си проверите вашия радиатор като пуснете вода с маркуя през него.Водата трябва да минава свобдно без да връща или задържа,все едно няма нищо накрая на маркуча.С промивки и присадки не става!Имам един такъв запушен,който го иска - подарявам...
Както спомена Митака, може да се направи"Промивка". Аз само ще добавя, че е добле да се прави и "обдухване" на самата пита на пароструйка за да паднат всекви мухички и налепи и да се оправи пропускливоста на въздух през питата.
А другия ми съвет е: Отиваш в магазина и си купуваш радиатор от Типо дизел/щото е по-евтин и може и да добавиш и какъв и да е по-ниско температурен датчик и нещата се оправят. Може да пробваш и само с датчика който е 10-на лева. Ако искаш пак двускоростен, ако искаш и едноскоростен и връзваш само бързата на вентилатора. Имам доста приятели които карат в задръстването на София много и им сменявам датчиците пролет с по ниско температурни а есен за зимата с нормален. Така перките няма да чакат 92-95гр. а можеш спокойно да ги свалиш с 10гр.
Comment